יולי 27, 2024
טיח צבעוני

מה זה טיח צבעוני?

טיח צבעוני, המכונה גם טיח סטנדרטי, הוא טיח לבן שצבוע בפיגמנטים צבעוניים לפני היישום. זה יכול להיות כל צבע שאתה יכול לדמיין, אבל דגימות צבע לעתים קרובות אינן התאמות מדויקות. רוב הטיח הצבעוני ישתנה עם הזמן, ולכן לא מומלץ לקנות דגימה. אפור וגוונים שונים של ירוק הם הצבעים הפופולריים ביותר. הם ישנו מעט את צבעם עם הזמן, אך לא ישפיעו על המראה של הטיח המוגמר.

טיח חימר מורכב מחול, חימר ופיגמנטים והוא הטיח הכי פחות יקר. סוג זה של טיח משמש על קירות ותקרות. בשל כושר הספיגה שלו, הוא אינו מתאים לאזורים רטובים לעתים קרובות. זה יכול לשמש כמווסת לחות. כדי להשתמש בטיח חימר, יש לערבב אותו עם מים במקום וליישם אותו בארבע או חמש שכבות. קליי אמריקאי של אלבוקרקי עושה טיח מבוסס חימר.

טיח מבוסס חימר מורכב מסידן גופרתי דיהידראט, אשר אז מחומם. המים מוסרים מהמולקולה, ויוצרים משטח מינרלי קשה. סוג זה של טיח רך יותר ממלט פורטלנד והוא בחירה טובה לשירותים או ראש מטבח. ניתן לצבוע אותו בטביעות אוניברסליות, אך הוא אינו מתאים לשירותים או לאזורים לחים. טיחים ונציאניים עשויים מאבן גיר יבשתית עדינה ומיועדים לצביעה. טיחים סינתטיים הם הכלאה של סטוקו ואקרילים כדי לשפר את כושר העבודה ואת עמידות המים.

אילו סוגים של טיח צבעוני יש?

סוג אחר של טיח הוא פשוט. זה הכי פחות עמיד והכי נפוץ. אין לו דפוסים או צבע והוא מגיע רק בצבע לבן או כחול. עם זאת, זוהי בחירה מצוינת עבור פנים המדינה, שכן היא אינה דורשת ערבוב נרחב ויכולה להתבצע בתוך שעות ספורות בלבד. עדיף ליצור קשר עם איש מקצוע אם אתה לא בטוח לגבי התהליך, אז הם יכולים להדריך אותך. מה זה טיח צבעוני? יכול גם לעזור לך להחליט את הסגנון שאתה רוצה.

הסוג השני של טיח הוא צבעוני. ניתן לרכוש טיחים צבעוניים בצבעים שונים. חלק מהסוגים הנפוצים ביותר של טיח צבעוני הם כחול, לבן ואפור. אתה יכול גם לקנות אותם בגדלים שונים, תלוי בתקציב שלך ובגודל של הבית שלך. כל מה שאתה צריך לעשות זה לערבב אותם לפי הוראות היצרנים. ישנם סוגים רבים ושונים של טיחים מסוג זה. כולם שונים וניתן להשתמש בהם בדרכים שונות.

בין כל סוגי הטיח השונים, המישור הוא הכי פחות עמיד ויש לו הכי פחות תבנית. זה הסוג הנפוץ ביותר, אבל הוא גם הכי פחות עמיד. אם אתה מחפש חומר עמיד יותר, אתה צריך לשקול טיח חלוקים. הוא זמין בשווקים נבחרים בארה "ב. אם אתה לא רוצה לרכוש טיח חלוקי אבן, אתה יכול להשתמש בחיבור קוורץ קרמי. זהו שילוב של שני אלמנטים שונים היכולים ליצור צבע ייחודי לקירות שלכם.

הטיח הצבעוני זול יותר וקל יותר להתקנה מאשר סוגים אחרים, אך הוא יקר יותר. הוא אינו מספק את הגימור החלק והעקבי שמספק הטיח הלבן. עם זאת, חלק מהיצרנים טוענים כי הם יכולים להציע את אותו מראה בעלות נמוכה יותר. בכל מקרה, איכות הטיח הצבעוני תלויה בחברה שאתה שוכר. לכן, אם אתה מחפש פתרון סביר יותר, אתה צריך להשתמש בו.

הסוג הזה הוא הכי פחות יקר משלושת הסוגים. זו תערובת של מלט לבן ועפר שיש. זה אז צרוב חלק. זה יכול להיות צבעוני בכל צבע שתרצה. בעזרת צבע שחור מנורה, ניתן לקבל גוונים של אפור בהיר או שחור כהה. אפשר להוסיף גם גוונים אדומים או כחולים. אם אתה דאי-אר, אתה יכול למצוא הרבה טיפים וטריקים טובים במאמרים שלהלן.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבחור את סוג הטיח הצבעוני. לטיח רגיל יש מראה פשוט, לבן. זה השכיח ביותר מבין שלושת סוגי הטיח. ניתן להשתמש בטיח צבעוני כדי לכסות כל צבע של הקיר. ישנם סוגים שונים של טיח צבעוני. כמה סוגים שלו עשויים מסיד והם עמידים יותר מהאחרים. אם ברצונך להשתמש בצבע אחר, תוכל למצוא טיח המתאים יותר לצרכיך.