מרץ 19, 2024
משרד אדריכלות

בחירת משרד אדריכלות

הרווחים של החברה תלויים בגודל, בסוג העבודה ובמיקום שלה. חברות אדריכלות מסוימות עוסקות בכל תהליך הבנייה בעוד שאחרים מתמקדים אך ורק בתכנון ותכנון. בשני המקרים, אדריכלים מרוויחים על ידי תכנון בתים או פרויקטים אחרים של פיתוח. אדריכלים עשויים לעבוד גם בשילוב עם מהנדסים אזרחיים לפרויקטים של בנייה ציבורית.

מהו משרד אדריכלות?

משרד אדריכלות היא חברה המעסיקה אדריכלים מורשים. הם מספקים שירותי אדריכלות לעסקים ואנשים פרטיים. הם מתמחים בעיצוב מגורים, מסחרי ומוסדי. שירותיהם כוללים עיצוב בנייה, שיפוץ ובנייה חדשה. במקרים מסוימים, הם יכולים אפילו להיקרא המומחים בתחום. לרוב הם מסוגלים לעזור ללקוחות לקבל הבנה טובה יותר של תהליך הבנייה.

על משרד אדריכלות להשקיע גם באנשיה. זה אמור ליצור קשרים עם חברות אחרות בענף כדי לפתח רשתות משלימות. הנכס היקר ביותר של משרד אדריכלות הוא הכישרון שלו. לכן זה קריטי שמשקיע באנשים ובחברות למשוך ולשמור על מיטב האדריכלים והמעצבים. עם זאת, חשוב גם להשקיע בחדשנות.

משרד אדריכלות מהווה מקור נהדר למידע על פרויקטים של בנייה ובנייה. החברה יכולה לעזור ללקוחות לקבוע איזו גישה עיצובית היא הטובה ביותר לצרכים שלהם. המשרד עשוי גם לשתף פעולה עם אנשי מקצוע אחרים, כולל התרת מומחים, טכנאי CAD ואנשי מקצוע אחרים. באופן כללי, משרד אדריכלות בשירות מלא משלים פרויקט מתחילתו ועד סופו. עם זאת, חברות מסוימות המתמחות בשלבים ספציפיים של פרויקט.

מהם סוגי משרדי האדריכלות?

ישנם כמה סוגים שונים של משרדי אדריכלות. לכל אחד מהם תפקידים ואחריות שונים. חברות מסוימות מובילות על ידי שותפים בכירים. שותפים אלה הם המשקיעים העיקריים במשרד. יתכן ויהיה להם גם תארים מנהלים, כמו נשיא או סגן נשיא בכיר, ולפקח על כל המחלקות במשרד. שותפים אלה קובעים גם את תקציב המשרד ומפקחים על עבודתם של השותפים הזוטרים. לרוב הם אדריכלים מיומנים מאוד שעבדו בתחום שנים רבות לפני שהפכו לראש המשרד.

סוגים אחרים של חברות אדריכלות עשויים להתמחות במגזר מסוים. לחברות קטנות יותר נוטות להיות שניים או שלושה שותפים. לחברות אלה יש לעתים קרובות צוות צמוד, ולעתים קרובות הן מתמחות בתחום מסוים. סביבת העבודה של חברות אלה היא לרוב בהירה, נוחה וכוללת חללים ירוקים.

חברות קטנות ובינוניות הן הנפוצות ביותר. חברות קטנות יותר נוטות להעסיק פחות עובדים. הממשלה הפדרלית מצפה שמספר האדריכלים יגדל ב -18% עד 2016, אך רובם עובדים באופן עצמאי. שליש מהאדריכלים הם עצמאים, מה שאומר שהם עובדים בעצמם.

חברות גדולות יותר עשויות להציע שילוב של שירותים שונים. לדוגמה, משרדו של פרנק גרי מתמחה בצורות מתעגלות מורכבות. שירותיה עשויים לכלול תכנון אדריכלי, תכנון עירוני והנדסה. חברות אחרות עשויות להיות יועצים למערכות בנייה או מחקר בנושא ספציפי. התמחויות אלה עלולות לגרום לעמלות גבוהות יותר.

טיפים לבחירת משרד אדריכלות

המפתח לבחירת משרד האדריכלות הנכון הוא לשאול על התרבות והערכים של המשרד. לכל חברה צריכה להיות הצהרת משימה כלשהי. זו יכולה להיות הצהרה באתר האינטרנט שלהם, או הצהרה שהתקיימה ישירות על ידי מייסדי המשרד. הצהרת המשימה של המשרד צריכה להראות לך אם המשרד משתף את הערכים שלך או לא. אם כן, זה סימן טוב הם מתאימים לפרויקט שלך.

עליכם לשאול גם חברות אדריכלות פוטנציאליות על התהליך שלהן. זה לא רק אינדיקציה ליכולותיהם, אלא גם אינדיקציה טובה לכמה תשוקה יש להם לעבודתם. לדוגמה, אם חברה מפרסמת באופן קבוע על מגמות חדשות בענף, סביר להניח שהמשרד מעודכן ומעוניין באמת בעבודתם. גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא סגנון התקשורת בין צוות המשרד ללקוחותיו.

בחירת משרד האדריכלות הנכון היא צעד חיוני בכל פרויקט בנייה. אחרי הכל, העבודה עם המשרד הנכון תבטיח את הצלחת הפרויקט שלך. אתה יכול לבדוק ספריות מקוונות עבור חברות אדריכלות רשומות ולבקר באתרי האינטרנט שלהם כדי ללמוד עוד על שירותי המשרד. לאחר שצמצמת את הרשימה לכמה, אתה יכול לגשת אליהם ולדון בפרטי הפרויקט שלך. בין אם אתם מחפשים עיצוב מגורים או בניין עסקי, חשוב להיות ברור לגבי החזון והמטרות שלכם.

תוכלו גם לבקר באתר של כל מועמד כדי לבחון את תיק העבודות שלהם. אתה יכול גם להציג את הפרויקטים עליהם עבדו בעבר. חפש חברות המתמחות בארכיטקטורה מודרנית או עם ניסיון דומה. חשוב על איזה סגנון ארכיטקטורה אתה אוהב ונסה למצוא דוגמאות שיאפשרו דיונים עם הצוות שלך.

לפרטים נוספים, לחצו כאן: משרד אדריכלות מושית פסטמן