אפריל 26, 2024

החלפה והסרת אבני חיפוי על בניין בעבודת גובה

אם אתה רוצה להחליף את האבנים על בניין בגובה, יש כמה פרטים חשובים שאתה צריך לדעת. הדבר הראשון שיש לציין הוא שהאבנים מותקנות בדרך כלל באמצעות שתי שיטות בסיסיות: הראשונה כרוכה בהשתלת האבנים על מסגרת או בחיבורן ללוח בטון. הם מועברים לבניין ומחוברים למסגרת המבנית של הבניין.

לאחר הסרת האבנים הישנות ויישום האבנים החדשות, חשוב לוודא שהן מעוגנות מחדש במערכת הבונים החופשיים. עוגני מתכת שימשו במקור והגיעו במגוון עיצובים, חומרים ומעילים. עם זאת, רובם אינם זמינים עוד. למרבה המזל, יש דרכים לשכפל אותם באותו חומר ומתכת עמידה יותר. אם אתה מחליט להשתמש עוגן מתכת, עדיף לעקוב המפרט של האדריכל.

אבנים טבעיות זמינות בסוגים רבים. אדריכל או בונה חייב לחקור את היתרונות והחסרונות של כל סוג לפני שהוא מחליט באיזה סוג להשתמש. סוגים מסוימים של אבן הם עמידים, בעוד אחרים הם יותר דקורטיביים ומושכים. אם אתה בונה בניין גבוה, גרניט הוא בחירה מצוינת כי הוא קשה מאוד ויכול לעמוד רמות גבוהות של בליה.

אם אתם מחליפים את האבנים על בניין בגובה, הקפידו לנקות את משטחי האבן ביסודיות לפני התחלת העבודה. אתה חייב להסיר כל מרגמה עודפת ופסולת. אתה יכול להשתמש בשיטת דלי ומברשת או מעדר גירוד לא מטאלי. זכור תמיד לשטוף את האבנים לאחר מכן במים נקיים. זה מונע כל סיכוי לכתם או שינוי צבע. אם תוכל, השתמש בתמיסת ניקוי קלה. הימנע מכימיקלים אגרסיביים וחומרי ניקוי.

כאשר מחליטים באיזו אבן להשתמש לקירות אבן, יש לבדוק את עוצמת המרגמה ואת הקשר עם מבנה הקיר. אם אתה רוצה להימנע מתיקון יקר מאוחר יותר, אתה יכול להשתמש במרגמה או איטום משותף במקום. אתה יכול גם לבחור ציפוי אבן שיש לו גימור תרמי או חלק. עם זאת, שיטה זו אינה נמשכת לנצח. ייתכן שתצטרך להחליף את לוחות האבן לאחר מספר שנים משום שקיר האבן עלול לסבול ממצוקה מבנית כלשהי.

אם אתה מחליט להשתמש מרגמה במקום תערובת מרגמה, לוודא לבחור מתקין אבן מאושר. הקבלן צריך להיות מפקח במשרה מלאה באתר במהלך תהליך ההתקנה. ודא שאנשי הפיקוח מכירים את מסמכי החוזה ויכולים לתקשר היטב עם העובדים.

אם אתה מחליף את האבנים על בניין בגובה, ודא שאתה מקבל סט חזק של עוגנים שיחזיק את אבן הבנייה במקום. עוגני אבן מותקנים בדרך כלל על ידי הדבקתם לסובסטרט. לאחר מכן, להכניס את העוגנים לתוך יחידת האבן עם נדלן או לשונית. אתה יכול למלא את החורים במרגמה. אם יחידת האבן היא יותר מ -24 "בגובה, תצטרך להשתמש עוגני אבן בשני העליון והצדדים. זה יבטיח לך לשמור על מרווח של 16 אינץ 'בין העוגנים.

אם ברצונך להחליף את האבנים על בניין בגובה, ודא שיש לך אתר מאובטח שיכול להיות נגיש למשאית האבן. אתה צריך גם להודיע הבעלים שני ימי עסקים מראש. זמני המשלוח הם בדרך כלל מאוחר אחר הצהריים, אז תצטרך לוודא שיש מפעיל באתר הבנייה לפרוק את משאית האבן. בהתאם לגודל הבניין, ניתן לצפות לקבל בין שניים לשלושה משטחי אבן בכל משלוח.

אם אתה מתכנן להחליף אבנים על בניין בגובה, תוודא שאתה יוצר קשר עם קבלן משנה אבן-בונה. חשוב לשכור מתקין אבן-בונרי שמכיר את התנאים הספציפיים של הבניין ועם תהליך בניית אבן ההוקי. תהליך ההתקנה יהיה חלק יותר אם אתה משתמש במתקן אבן-בונה איכותי שיודע איך לעשות את זה נכון.

פרטים נוספים: http://gova-plus.com/%D7%92%D7%9C%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98%D7%99%D7%9D/%D7%90%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9D-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%90%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A9%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%94