אפריל 27, 2024

החלפת בלון גז

קל להחליף בלון גז. ראשית, לקבוע את גודל צילינדר הגז הנכון. אתה יכול לקבל מד או סרט מדידה למטרה זו. ברגע שיש לך מדידה נכונה, אתה יכול להחליף את הגליל הפגום. כדי להתחיל, לפרק את מנגנון העילוי ולמדוד את הגודל של הגליל. תצטרך צבת צריכה ומפתח צינורות עם ידית ארוכה כדי להשלים את העבודה. אם אתה יכול לעשות את זה בעצמך, זה ייקח לך פחות מ -15 דקות ואתה תוכל לסיים את התהליך ללא סיוע.

ניתן להסיר את המחסנית באמצעות מברג שטוח עם שקע של 17 מ "מ. כדי להסיר את הסיכה מהבסיס, השתמש בפטיש. כדי להקל, אתה יכול להשתמש בהרחבה שקע. אחרי שהגליל הוסר, הכנס את הצילינדר החדש. להרכיב מחדש את המושב ובסיס גלגלים. ברגע שהמושב יחזור למכונית, אתה מוכן להתקין את הגליל החדש.

כדי להחליף בלון גז במכונית, התחל בהסרת הסיכה בבסיס. אם אין לך אחד, אתה יכול להשתמש בשקע 17 מ "מ כדי להסיר את הדיור. לאחר מכן, השתמש בפטיש ופטיש עץ כדי להסיר את הצילינדר מהבניין. ברגע שהגליל הוסר, הכניסו את הגליל למושב ובזו גלגלים. אמזון מוכרת גלילי גז סטנדרטיים.

כאשר מבצעים החלפת בלון גז, הצעד הראשון הוא לפתוח את מחסנית שכר הטרחה בבסיס. זה מונע מעמודת הבוכנה לצאת מהעמודה הראשית. לאחר מכן, השתמש בשקע של 17 מ "מ כדי להסיר את הצילינדר. ברגע שהטבעת משוחררת, אתה מוכן להתקין את הגליל החדש. קליפ שכר-טרחה מחזיק את הגליל במקומו ומחזיק אותו במקומו.

ישנן שתי שיטות להחליף בלון גז של מכונית. השיטה הראשונה היא להסיר את הגליל הישן על ידי דקירה. שקע של 17 מ "מ הוא האפשרות השנייה. זה יאפשר לך להגיע לצילינדר בתוך בסיס הגלגלים. לאחר מכן, תצטרך להתקין בוכנה חדשה. החלפת גליל היא משימה פשוטה וישירה. ודא כי הגליל החדש מתאים בחוזקה במושב ובסיס גלגלים.

אתה יכול להחליף את צילינדר הדלק במכונית שלך בעצמך. אם אתה לא מכיר איך להחליף בלון גז, המדריך הזה יעזור לך. חלקי המנוע של המכונית שלך נגישים וקלים להבנה. אתה יכול לעשות את העבודה בעצמך עם כמה כלים. אתה תחסוך זמן וכסף. זה ייקח רק כמה דקות. אין צעדים מסובכים להחליף בלון גז במכונית שלך.

כדי להחליף בלון גז, תצטרך שקע של 17 מ "מ. זה יאפשר לך להתאים את כל מנגנון הצילינדר לשקע. למרות שזה קשה יותר מהראשון, זה עדיין אפשרי לעשות על ידי כל בעל רכב. דרושים שקע ופטיש. תצטרך מברג שטוח כדי להסיר את הסיכה ואת הגליל. האגוז הגדול יחזיק את עמוד הבוכנה, אבל אתה יכול להשתמש גם ב-WD40.

שקע של 17 מ "מ נדרש כדי להחליף מיכל דלק. הצילינדר צריך להיות מונח על הקרקע כך שהוא לא יחליק החוצה. השקע צריך להיות ממוקם במיקום שמאפשר לו להיות מוכנס לתוך צילינדר. אז, אתה צריך פטיש הסיכה כדי להסיר אותו. תצטרך מפתח ברגים 17 מ "מ כדי לדפוק את הגליל. כדי להסיר את מחסנית שכר הטרחה, תצטרך מפתח ברגים שטוח.

כדי להחליף בלון גז, תצטרך מפתח ברגים ומברג שטוח. כדי להסיר את הגליל מהבניין, השתמש בשקע של 17 מ "מ. חשוב גם להסיר את המחסנית, מה שמונע מעמוד הבוכנה לצאת מהעמודה הראשית. לפני שאתה להתקין מחדש את הגליל, תצטרך להדק את הברגים. כדי להבטיח שהמברג יוכל לבצע את העבודה כראוי, חשוב לשמור את החוטים במקומם.