אפריל 26, 2024
משטח אריחים

המדריך הטוב ביותר למשטחי אריחים

בחירת משטח אריח למטבח שלך היא דרך מצוינת לעדכן את המטבח שלך במחיר נמוך. ההתקנה הקלה של משטח מסוג זה היא גם פרוייקט DIY טוב. ניתן להחליף את הנגד בקלות אם יש אריחים פגומים. למשטח הזה יש חיסרון אחד: אין לו משטחים חלקים, מה שיכול להיות בעייתי כאשר מנסים ליצור קרום עוגה או לאזן לוח חיתוך.

כאשר אתה קונה אריחים עבור משטח אריח, מוטב שתדע את אורכו ורוחבו של השיש. אתה צריך לשקול אריחי ספלאש אחורי וכל אריחים בגודל מיוחד אחר. זה גם רעיון טוב לקנות בערך 10 אחוז יותר ממה שאתה צריך כדי שתוכל לחתוך אריחים נוספים אם אתה צריך. אתה יכול גם להימנע משבירת האריחים אם אתה ממעיט בערך הצרכים שלך. אם תיקח בחשבון את כל הגורמים הללו, ההחלטה שלך תהיה קלה יותר.

חיוני לבחור את לוח הצבעים המתאים למשטח האריחים שלך כדי ליצור עיצוב יפהפה. ודא שאתה בוחר שני צבעים עיקריים ומבטא אחד, ולוודא שהם משלימים אחד את השני. אם אין לך מושג על איזה צבעים לעבוד יחד, אתה יכול לבקש דגימות מחנויות לשיפור הבית. ניתן גם לבדוק תיאום פלטות שעוצבו על ידי מעצבי צבעים מומחים וניתן למצוא אותן ברשת. אתה תהיה שמח שעשית.

מה צריך לעשות לפני שמחליטים על משטח מאריחים?

אתה חייב למדוד את האורך והרוחב של המטבח שלך כדי למצוא את האריח הנכון. אתה גם צריך לשקול את אריח האבנט האחורי. רכישת אריחים שאורכים לפחות 10 אחוז ממה שאתה צריך תבטיח שתקבל בדיוק את מה שאתה צריך. אתה צריך גם לרכוש אריחים שגדולים ב-10 אחוזים ממה שאתה חושב שאתה צריך, כי אתה בטח תחתוך או תשבור כמה. מידע זה יעזור לך להחליט אם אריחים מתאימים לך.

בחירת האריח הנכון עבור הנגד שלך חשובה ממגוון סיבות. זה לא רק נראה נהדר, אלא גם מגן על המחסומים שלך מפני נזק. אולי אתה תוהה איך להחליף את המכסים שלך. מדריך משטח אריחים הוא הדרך הטובה ביותר ללכת. יש שפע של משאבים באינטרנט שיעזרו לך לעשות את הבחירה הנכונה לבית שלך. המדריך הטוב ביותר עבור טייל פני השטח יעזור לך לעשות את הבחירה הנכונה עבור המטבח שלך.

כאשר אתה בוחר את משטח האריחים המושלם, אתה חייב לשקול את ערכת הצבעים ואת הריצוף. אתה צריך לבחור שני צבעים עיקריים ומבטא אחד. ודא שהצבעים משלימים זה את זה ולא מתנגשים זה בזה. לדוגמה, אם אתם מחליפים את הריצוף, ודאו שהאריחים מתאימים לרצפה האחורית שלכם. אם לשולחנות שלך יש ערכת צבעים שונה, עליך לקחת בחשבון גם את האבנט האחורי.

משטח מאריחים במטבח שלך הוא רעיון נהדר מסיבות רבות. זה מוסיף אופי למטבח שלך ויכול לגרום למרחב שלך להיראות יותר מזמין מבחינה אסתטית. הוא עמיד ודורש מעט מאוד תחזוקה. כדי להבטיח את ההתאמה הטובה ביותר, המדריך הטוב ביותר למשטחי אריחים ישווה אריחים עם משטחים אחרים. אתה גם יכול לקרוא ביקורות ולבחור את הטוב ביותר בשבילך.

המדריך הטוב ביותר עבור משטח Tile למטבח יהיה להשוות את החומר עם סוגים אחרים של נגדית. למרות שאריחים יכולים לשמש כקונטרסט, זה רעיון טוב להתאים לשאר המטבח שלך. זה צריך להיות עמיד ולהיראות טוב. אתה צריך גם לשקול את הצבע והעיצוב של האריחים שאתה בוחר. אריחים שמתאימים לקבניטרי ולאי המטבח הם בחירה טובה.

אריחים הם חומר פנים יפהפה ורב-גוני זה נהדר למטבחים. הוא עשוי מחרסינה, מזכוכית ומאריחי קרמיקה. הוא רב תכליתי וניתן ליצור אותו במגוון גדלים וצורות. זהו חומר רב ־ תכליתי שיכול לשמש כחומר לעיצוב מחדש. מדריך זה יעזור לך להחליט אם הנגד הזה מתאים לך. בעזרת מדריך זה, תדע איזה סוג מתאים לביתך.