מרץ 19, 2024

כיצד לבחור שולחנות מנהלים?

שולחנות המנהלים הם המרכז של המשרד המודרני. הם יכולים להרשים לקוחות, שותפים ועובדים כאחד. מעוצב עם חומרים איכותיים ומגוון של סגנונות, שולחנות מנהלים חיוניים למנהלים עובדים. למעשה, הם הפכו כל כך פופולריים שהם משמשים כמרכז פגישות, שבו מנהלים משתפים פעולה ועובדים יחד. הם בדרך כלל גדולים מספיק עבור כמה אנשים לשבת באותו שולחן ולעבוד בו זמנית. הנה כמה טיפים לבחירת הנכון בשבילך.

ראשית, שקול את סגנון ועיצוב החדר שבו אתה מתכנן למקם את השולחן. לעתים קרובות שולחנות מנהלים מגיעים עם כיסאות תואמים או מזכרות כדי להיכנס לעיצוב החדר. אם כבר יש לכם רהיטים משרדיים, תוכלו למצוא גם שולחנות המשלימים את הרהיטים הקיימים. זה יכול להוסיף קצת קלאסה למרחב. בנוסף לכיסאות תואמים, שולחנות מנהלים יכולים גם להציג אפשרויות אחסון תואמות, כולל ארונות קבצים ומגירות.

דסק מנהל צריך לכלול מגירות לאחסון קבצים וציוד משרדי אחר. מגירות אלה יכולות להיות מוסתרות או חשופות, תלוי בהעדפות שלך. כמה שולחנות מנהלים מגיעים עם תאי אחסון בצדדים. באופן אידיאלי, אתה צריך לבחור אחד שיש לו ארון מתחת לשולחן לאחסון נוסף. בדרך זו, אתה יכול למקסם את החלל הזמין על שולחן העבודה שלך תוך שמירה על ציוד משרדי מחוץ לטווח הראייה. מספר שולחנות מנהלים מגיעים גם כחלק מסדרה, עם פריטים אחרים כולל ארונות קבצים צדדיים, ארונות אחסון וארונות ספרים.

סדרת פוטנזה רהיטים משרדיים של Corp Design מציעה מגוון של שולחנות מנהלים עכשוויים. הוא כולל עיצוב מעמד עם לוח צניעות מזכוכית מצופה. הוא גם ממוזג בצורה מסחרית וכולל לוח צניעות שמתאים את עצמו לקבלה. כל מרחב העבודה הוא 72 ”L x 30” H. הוא כולל גם מספר אפשרויות מותאמות אישית, כולל מגשי מקלדת. יצירות אלה נועדו להפוך את חייך לקלים ומהנים יותר.

דסק מנהלים מעוצב היטב יכול להשלים את העיצוב הפנימי שלך. גימור לבן יראה נהדר במשרד מודרני. יש לו מגירות מרובות וארונות, כולל תא נסתר לשמירה על מסמכים בטוחים. ארון ספרים גדול מוסיף לקריאתו. בנייתו החזקה תחזיק ספרים ופריטים משרדיים נוספים בצורה בטוחה. בנוסף למגוון אפשרויות אחסון, יצירות אלו מיוצרות בסוגים שונים של עץ ומסתיימות. ללא קשר להעדפות שלך, אתה יכול למצוא שולחן מנהל אידיאלי למשרד הבית שלך.

דסק מנהלים מודרני יראה נהדר במשרד גדול. העיצוב העכשווי והמלוטש שלו מיועד לצוות הניהול ויהיה גדול ומרווח בהשוואה לשולחנות משרדיים רגילים. הוא בנוי גם מחומרים יוקרתיים, ומאפיינים מוספים של פרטים כגון grommets כדי להסתיר מיתרים. שש המגירות ועיצוב עץ בורל בסגנון וינטג 'מספקים אחסון וארגון בשפע לציוד המשרדי שלך. זה יכול להכיל מחשבים ניידים ואפילו להכיל המעבד שלך.

בנוסף לדסק הראשי, לשולחנות המנהלים יש אחסון רוחבי ותקורה. מקומות אלה יכולים לאחסן את המסמכים שלך וציוד משרדי חיוני אחר. אחסון תקורה הוא אפשרות נהדרת אם חסר לך מקום. אחסון תקורה מספק אחסון סגור מאחורי דלתות, בעוד שאפשרויות אחסון צדדיות מאפשרות לך לשים רהיטים נוספים בכל מקום במשרד. תא האחסון יכול להחזיק עד 100 קילו וניתן למקם בכל מקום במשרד ההנהלה.

שולחן מחשב הוא סוג אחר של דסק מנהל. אלה גדולים ומגושמים ובדרך כלל מגיעים עם ארון או מגירה מוצנחת עבור המקלדת והמעבד שלכם. לשולחנות מחשב רבים יש גם מקום למוניטור או שניים, ויכולים להיות שימושיים מאוד בהגדרת משרדים. ניתן להזיז בקלות שולחנות כאלה אם אין מספיק מקום לשולחן גדול. אתה יכול אפילו לקבל שולחנות קומפקטיים בפינה או עיצובים בצורת L.

הגובה של דסק ההנהלה שלך צריך להיקבע לפי גודל המשרד שלך. זה אמור לאפשר לפחות שני מטרים של סיווג סביב השולחן. קח בחשבון את גובה דלתות המשרד שלך ומדרגות. אם אתה חי במקום קטן יותר, ייתכן שתצטרך שולחן נמוך יותר בגובה קצר יותר. הקפידו למדוד את רוחב ועומק חדר המדרגות והדלתות כדי שתדעו כמה מקום תצטרכו. כשיש לך מקום קטן יותר, אולי כדאי לך לרכוש שולחן מוכן להרכבה.

שיקול חשוב נוסף בבחירת השולחן הוא החומר המשמש אותו. ישנם מספר חומרים המשמשים לשולחנות, כולל ציפוי עץ, מתכת ומנת. לכל אחד מהחומרים האלה יש יתרונות וחסרונות, אז אתם תרצו לחקור את היתרונות והחסרונות של כל סוג אם אתה מחפש דסק מנהל שיימשך שנים רבות, אז שולחנות למינציה הם אפשרות נהדרת. הם גם מאוד זולים.