מרץ 19, 2024

כיצד להקים גינה עם בריכת גינה?

אם אתה מתכנן להקים גן עם בריכת גן, יש מספר גורמים חשובים שעליך לשקול. קודם כל, המיקום חשוב מאוד. אם הגן יהיה סגור, עליך לבחור מקום שבו הבריכה והסביבה לא יהיו בדרך של הנוף הראשי של ביתך. שנית, אתה צריך לשקול את הסגנון האדריכלי של הבית שלך. לבסוף, זה צריך להתאים לעיצוב הכללי של הבית.

אתה יכול לגרום לגינה שלך להיראות גדולה יותר על ידי בחירת סוג הצמחים הנכון. חבצלות מים, למשל, יוצרות רפסודות של צל בצל של עצים גבוהים, ואילו אחרות דורשות מפלס מים עמוק יותר. לפיכך, בריכה המיועדת להכיל סוגים שונים של מטעי מים חייבת להיות בעלת מספר שינויים בעומק. הנה כמה עצות שצריך לשקול כאשר מתכננים את הגינה שלך עם בריכת גינה. אם יש לך גן קטן, אתה יכול לבחור בריכה מלבנית כדי ליצור את האשליה שהגינה שלך גדולה יותר.

ודא שהאדמה עמוקה מספיק כדי לתמוך בצמחים, אבל לא רחב מדי. כמו כן, לוודא שיש בורות ניקוז ושתי נקודות בצידי הבריכה. אתה יכול גם להשתמש במגש בעומק סנטימטר כדי לתפוס כל זרימת מים לכמה שעות. ברגע שתעשה את כל זה, תוכל להתחיל לשתול. הגינה החדשה שלך עם בריכת גן תיראה נהדר. אחרי הכל, אתה תבזבז הרבה זמן ואנרגיה בזה!

ברגע שבחרת את הצמחים לשתול, השלב הבא הוא האדמה המקיפה את הבריכה. תצטרך למלא את החור באדמה טובה. ודא שהאדמה לא צפופה מדי כי זה יכול לגרום לה לשקוע. בנוסף, למילוי צריך להיות גם כיסוי לחצץ. שכבת חצץ צריכה לכסות את האדמה. שכבת חצץ יכולה למנוע מהחור לשקוע ולשפר את הניקוז. בכל מקרה, אתה חייב להיות בטוח שהאדמה סביב הבריכה מנוקזת כראוי.

משפחת מק 'לונג במסה, אריזונה, הפכה בריכת שחייה בחצר האחורית לגן עם בריכת גן בשנת 2009. הפרויקט הזה שינה את חייהם ונתן השראה לתנועה לקיימות. מטרת פרויקט בריכת הגינה היא לבנות עוד בריכות גינה ברחבי העולם. אתה יכול לעזור ללא מטרות רווח על ידי הגשת בקשה למענק. בסופו של דבר, תהיה לך גינה יפה שתועיל לסביבה. אבל הכי חשוב, תוכל ליהנות מהחיים שלך בדרך חדשה ובריאה!

תהליך המרת בריכת שחייה לגינה דורש תכנון נכון ואסטרטגיה מוצקה. תזדקק לאדמת גן, שכבת גג עליונה, ותמלא עפר. אל תשכח להשקיע באתים וגב חזק. ואל תשכחו לגייס את עזרתו של אדריכל נוף או מעצב לפרויקט. אחרי הכל, זו דרך נהדרת להשתמש בחלל שלא בשימוש בחצר שלך!

הבריכה של יולנדה מוקפת בצמחייה טבעית ומשתמשת במערכת ידידותית לסביבה לניקוי. הבריכה מרופפת בהריסות שצפות על פני המים ומסננת אצות וחומרים מזינים אחרים. בקרבת מקום, מצע של עשב ותושבים מחקה את קווי המתאר של הגבעות שמסביב. בריכת שחייה היא לא התכונה היחידה בגן הזה עם מראה נטורליסטי. עד כדי כך שכמעט בלתי אפשרי לדמיין גינה ללא גינה.

הגן ניתן להצללה מהשמש, שמירה על האזור קריר יותר. אבל אם יש לך ילדים, אתה יכול להוסיף בריכת שחייה לחצר האחורית שלך כדי לבדר אותם. אבל בדיוק כמו כל בריכה אחרת, לוודא לאבטח את האזור עם גדר כך שאין סיכוי לתאונה המתרחשת. חוץ מזה, בריכות שחייה הן כיף לכולם והם יכולים לעזור לך להישאר מגניב במהלך הקיץ. אם אתה רוצה שתהיה בריכה בחצר שלך, לוודא שיש לך גדר המקיפה אותו כדי לשמור על הילדים שלך בטוחים.

רעיון נוסף להמיר בריכת ילדים לגינה הוא להשתמש בה כגן מיטה מורם. אמנם אלה אינם מעשיים לגנים גדולים יותר, הם עדיין יכולים לשמש כגנים זמניים. תצטרך לבנות מדרגות כדי להגיע למיטה המורמת, ותצטרך לוודא שיש לך שורות רבות להליכה. לתוצאות הטובות ביותר, לשתול את הזרעים בשורות. לאחר מכן, העבר את הזרעים למיטת הגן ונהנה מיופי הגן שלך!

פרטים נוספים: https://moshiko-ginun.com/garden-with-pool-in-kfar-yona/