אפריל 26, 2024
לוכד יונים

כיצד להשתמש לוכד יונה

לוכד יונים הוא מכשיר המשמש לתפיסת יונים. יונים לרוב ימנעו ממלכודות עם חסימות או חומרי קינון, ויתפסו רק בסביבה בטוחה. איכות מלכודת הוא עמיד וניתן לעשות שימוש חוזר שוב. ודא שהחומר המשמש למלכודת חזק ויכול לעמוד באלמנטים.

מה עושה לוכד יונים?

יונים לא רק מעצבנות, אלא הן עלולות לגרום נזק גדול לבתים ולבניינים. צואת יונים יכולה גם לגרום לבעיות בריאות, ולכן עדיף להיפטר מהן בהקדם האפשרי. לכידת יונים היא הדרך האנושית להסיר יונים. עם זאת, לעתים קרובות זה גורם לציפורים לחזור. במקום זאת, תוכלו לנסות לרשת את הגגות או צידי הבניינים, מה שמונע מהציפורים לנחות שם. זה ימנע מיונים להשתמש בגג או באזורים אחרים כדי לשבת, וזה ימנע מהם לנקר בבית או בבניין שלך.

לוכד יונים ישתמש במלכודת כלוב פיתיון כדי לתפוס את היונים. ברגע שהציפורים נתפסות, הן מוסרות ונהרגות באמצעות צבת מיוחדת. בדרך כלל, הם יהיו בגז או שבור על ידי שבירת צווארם.

יש אנשים שמתפרנסים מלוכדים ומשחררים יונים. הם יכולים גם להרוויח כסף על ידי הקמת מירוצי יונים ושחרור הציפורים כדי למצוא רוסט. יש אנשים שאפילו מרוויחים כסף על ידי שחרור הציפורים באותה נקודה, כך שהם יכולים למצוא את רוסט שלהם. בנוסף ללכידת יונים, לוכד יונים צריך לבחון גם הרתעות, כמו גדרות, רשתות או יתדות.

יונים הן ציפורים חברתיות ומעדיפות להאכיל היכן שאחרים נמצאים. המשמעות היא שאם מלכודת לא ממוקמת במקום בו יונים יכולות למצוא אותה, הן ינסו להגיע אליה. לכן, חשוב להציב מלכודות במקום אסטרטגי שימנע יונים לברוח.

מהן הדרכים לתפוס יונה?

יונה יכולה להוות מטרד בנכס שלך. למרבה המזל, יש דרכים הומניות להיפטר יונים. מלכודת קופסאות, סל כביסה או מקל יכולים לשמש כמלכודת. ברגע שהיונה נכנסת לקופסה, היא תעז תחתיו למצוא אוכל, ואז תמשוך בחוט כדי להשתחרר.

לפני שתנסה לתפוס את הציפור, עדיף לוודא שהיונה במצב גופני טוב. כשאתה מנסה לתפוס יונה, זכור כי יונת בר תישאר לעתים קרובות במקום מספר ימים עד שהיא תתאושש. לחלופין, אם יש לכם יונה לחיות מחמד, תוכלו לשחרר אותה מחוץ לבית ולתת לה להתאושש באופן טבעי.

חשוב גם לציין כי יונים זכר ונקבה יש רוחב אוורור שונים. פתח הגלימה של יונה נקבה מעט רחב יותר מזה של זכר. אמנם זו משימה לא קלה, אך ניתן לקבוע איזה מין הציפור היא לפי גודל פתח האוורור שלה. ליונים נקבות נוצות זנב מעט שונות מזכרים.

אם אתה מסוגל לתפוס יונה בעצמך, אתה יכול להכין מלכודת יונים קלאסית. כלוב גדול וחד כיווני הוא הטוב ביותר ובדרך כלל תופס כמה ציפורים בבת אחת. זכור למקם את המלכודת באזור בו היונים יכולות לנוח בנוחות. מלבד שימוש במלכודת, מומלץ גם להתקין הרתעה כגון גדרות, רשתות או יתדות כדי למנוע מהם לנחות על הנכס שלך.

איך לוכד יונים יכול לעזור לך?

אם אתה בעל בית עם להקת יונים, אתה בטח תוהה איך ללכוד אותם. בעוד שמלכודות יעילות בהסרת יונים, התהליך גוזל זמן ולא תמיד קל. בנוסף להיותם קשים ליישום, יונים לומדות לעיתים קרובות להימנע ממלכודות. גם אם תצליח ללכוד יונה מטומטמת אחת, זה יהיה רק בגלל שאר הצאן מזהה את המלכודת כמקור מזון מסוכן ימנע את זה לגמרי.

קודם כל, אתה צריך להשיג מלכודת יונים. מלכודות יונים הן כלובים גדולים וחד כיווניים. הגדר אותם במקום שבו היונים הפעילות ביותר. יונים הן אוכלי כל, מה שאומר שהן יאכלו כמעט כל סוג של אוכל.

ידוע כי יונים נושאות מחלות, ולכן חשוב לשלוט בנוכחותן. גללי יונים מכילים פטריות העלולות לגרום להיסטופלזמוזיס. יתר על כן, יונים יכולות לשאת כינים וקרציות. למרבה המזל, לוכדי יונים מסוגלים למנוע מהציפורים להתגורר על גגות הבתים והבניינים.

גללי יונים יכולים להיות בלגן. בנוסף לגרימת ריח ומחלות, גללי יונים יכולים גם לגרום נזק לבית ולגינה שלך. מכיוון שקקי יונים הוא חומצי מאוד, הוא יכול להרוס סוגים שונים של חומרי בניין. יתר על כן, יונים יכולות להיות קשות להסרה אם יש קנים.