אפריל 25, 2024
ייבוש סומסום מתחת לריצוף

כיצד לייבש רצפת שומשום בשיטה המהירה ביותר הקיימת בישראל

ייבוש סומסום מתחת לריצוף עם אנשי מקצוע חוסך כסף וכאבי ראש

פעם היה צורך להרים את הרצפה ולהסיר את המצע (ייבוש חול, ייבוש שומשום, ייבוש שומשום, ייבוש שומשום). בשל גורמים רבים, שיפוץ זה היה יקר ומתסכל ביותר.

  • השיפוץ מתחיל במחיר אחד אך מסתיים במחיר אחר, ואילו הייבוש מתחיל ומסתיים במחיר אחיד.
  • שבירה ומחסומים באמצע ובמרכז הדירה אומר שאתה לא יכול לחיות שם. אין ריצוף. לפעמים, התשתית של הבניין עלולה להיפגע.

בעיית הרטיבות נפתרת לעיתים רחוקות על ידי שיפוץ. הוספת חול / שומשום לתערובת, הלחות נשארת במבנה, כגון בטון מתחת למילוי החול/שומשום או בקירות. אתה יכול לייבש את ריצוף הרצפה שלך מבלי לפגוע בו. זוהי שיטה חדשנית שתבטיח לך פעולה מוצלחת.

ארבעה שלבים עיקריים משמשים לייבוש הרצפה:

1-בדיקת מעבדה – אנו מבצעים מספר בדיקות מתחת ארונות הספה, ואזורים מוסתרים אחרים בבית במהלך הבדיקה במעבדה.

אם הלחות גבוהה מהתקן הזה, ניקח דגימה של שומשום או חול ונשלח אותה למעבדה.

2-יצירת תוכנית לייבוש לחות מתחת לריצוף. בהתבסס על תוצאות הבדיקה, תוכל לקבוע כמה מטרים זה ייקח לייבוש.

  1. פעולת הייבוש מתחילה- על פי תוכנית ייבוש הלחות התת רצפתי, נצרף מכשירי ייבוש תת רצפתיים ייעודיים

4-בדיקות מעבדה בסוף התהליך-לקחת אחריות על העבודה שנעשתה על פי התקן הישראלי של 3% לחות לשומשום ו -6% לחות לחול. לאחר מכן ניקח דגימה נוספת מכל מקום בו הושלם הייבוש על פי התוכנית. לאחר השלמת פעולת הייבוש, ננפיק דוח אחוז לחות. נמשיך לייבש כדי להגיע לרמת הלחות הרצויה אם היא גבוהה מהמומלץ.

דרך קלה ומהירה כדי לחסוך כסף היא לייבש את הלחות מתחת לריצוף.

נזק מבני: לחות מתחת לריצוף עלולה לגרום להרס מבני ולקורוזיה של תשתית המבנה. זה גורם לו להחליש. המבנה גם מחליש כאשר לחות מחלחלת לתוך הקירות. ארונות מטבח יכולים להירקב וארונות המכילים מוצרים יקרים עלולים להיפגע מכך.

נזקי מים לתשתיות חשמל – כידוע, חשמל ומים אינם מתערבבים היטב ואף עלולים לגרום לבעיות בריאותיות חמורות. כאשר הלחות נמצאת מתחת לריצוף, היא עוברת דרך תשתית החשמל והופכת את מערכת החשמל למערכת מסוכנת שעלולה לגרום נזק חמור לביתך.

סכנות בריאותיות-אנשים שגרים בבניינים לחים חווים עלייה באלרגיות ותסמינים אחרים. הסיבה לכך היא שעובש יכול לצמוח סביב מבנים לחים, שהם רעילים ועלולים לגרום לבעיות בריאותיות אחרות.

ירידת ערך הבית

קירות רטובים, ריצוף רעוע, ריח אזוב ותקרות דולפות.

השפעות אלה לא רק גורמות לפגיעה בבריאותם ובאסתטיקתם של התושבים, אלא גם גורמות לירידה משמעותית בערך הבית בעשרות אחוזים. מי רוצה לחיות עם הרס כזה? הנזק ממשיך להחמיר, עם קילוף טיח ואריחים נעים. יכול להיות גם עובש בין הרצפות. נזק חיצוני יכול להתרחש גם שעלול להוביל לנזק נוסף, כמו נזקי מזג אוויר, שיורידו את ערך הבית.