אפריל 27, 2024
מפסק לבית חכם

כיצד מפסק לבית חכם עובד? ‏

מפסקים לבית חכם פועלים על ידי שליחת אותות למיקום מרכזי, כמו תרמוסטט שלך. בניגוד למתגים המסורתיים, התקנים אלה פועלים על כוח DC במתח נמוך, ועליך לספק להם חוט נוסף כדי לשלוח אות למכשירי IOTT אחרים. נכון לשנת 2017, לכ-50% מהבתים בצפון אמריקה אין חוט משותף. ברגע שהחלטת איזה פרוטוקול תקשורת הוא הטוב ביותר עבור המצב שלך, אתה יכול לרכוש מפסק לבית חכם.

תלוי בסוג מפסק לבית חכם שאתם בוחרים, הוא יכול להתחבר לאינטרנט אלחוטי או לנתב ביתי. כמה מתגים חכמים, כמו אלה על ידי פיליפס גוון, דורש רכזת נפרדת. Z-Wave וזיגבי יכולים להתחבר אחד עם השני, אבל לא לרמקולים חכמים. בניגוד למערכות אחרות, מתגים אלה יכולים להתחבר לרשת Wi-Fi ולתפקד עם פקודות קוליות.

ניתן לשלוט במכשירים אלה באמצעות טלפון חכם, טאבלט או מחשב. יש גם שעובדים עם מערכות רמקולים חכמות ומאפשרים לך לשלוט באורות בעזרת קולך בלבד. הם גם באים עם אפליקציות שמאפשרות לך לשלוט בתאורה מהטלפון החכם שלך. הטובים ביותר יכולים להיות מתוכנתים להדליק כאשר אתה נכנס לחדר או לעזוב אותו. ניתן אפילו לכוונן את הבהירות בהתאם לרמת הפעילות שלך.

רוב מתגי האור הביתיים החכמים מחוברים לאינטרנט דרך Wi-Fi, חיבור אלחוטי לנתב הבית שלך, או Z-Wave או Zigbee. בעוד ששתי הטכנולוגיות האחרונות לא מתחברות לאינטרנט אלחוטי, הן כן עובדות עם הנתב האלחוטי הקיים. ובגלל שהם משתמשים באותו חיווט כמו מתגי אור סטנדרטיים, הם השקעה גדולה לבית שלך. אתה תהיה מופתע הנוחות והבטיחות של מכשירים חכמים אלה.

רוב המתגים החכמים מתאימים לפלטפורמות בקרת קול שונות, כולל אמזון אקו ועוזרת גוגל. אם אתם משתמשים באורות ביתיים חכמים וגומעים עם המכשירים הניידים שלכם, אתם יכולים לשלוט בהם באמצעות פקודה קולית. אתה אפילו יכול לגרום לאורות שלך להיראות אקראיים. יתרון נוסף של מתגי אור חכמים הוא שהם יכולים לתקשר עם מכשירים חכמים אחרים המחוברים לרשת הביתית שלכם. הם אפילו יכולים לדבר אחד עם השני 'דרך בלוטות, מה שגורם להם להתאים למכשירים שלך.

מה מייחד מפסק לבית חכם?

לאחר התקנת מפסק לבית חכם, תצטרך לחבר אותו לרשת החשמל. אם אתם מחוברים לאינטרנט, זה יזכור את המצב הנוכחי של האור. אתם יכולים גם לשלוט על האורות דרך אפליקציות בסמארטפון או טאבלט. אתה יכול להשתמש בטלפון או בטאבלט שלך כדי לשלוט באורות. כדי להוציא את המירב מהמתג החכם שלך, אתה צריך להוריד את אפליקציית הגוון של פיליפס.

הצעד הראשון בהתקנת מפסק לבית חכם הוא לחבר אותו לרשת האינטרנט האלחוטי שלך. ברגע שעשית את זה, אתה יכול להתקין את המתג החכם על ידי חיבור הטלפון שלך לרשת Wi-Fi. ברגע שאתה מותקן זה, אתה צריך לחבר אותו למקור הכוח. תוכל לשלוט בו באמצעות אפליקציית הטלפון שלך ברגע שהוא מחובר, אתה יכול להתקין את המתג החכם לקיר השני.

מפסק לבית חכם מתחבר לרשת האינטרנט האלחוטי של הבית שלך. זה יאפשר לך לשלוט בו עם אפליקציה או דרך בקר אוטומציה ביתי. אתה יכול גם להשתמש ברמקול חכם כדי לשלוט באורות באמצעות פקודות קוליות. אז, אתה יכול פשוט להפעיל את המכשיר. אתה יכול לשלוט בו מכל מקום בעולם. קל להתקין את המתג. אם אתה לא חשמלאי, אתה יכול לעשות את זה בעצמך. רק תוודא שאתה יודע איך לחבר את המכשיר.

לאחר שהוא מותקן, מתגים חכמים יכולים לשלוט במגוון מכשירים כולל הטלפון החכם והטאבלט שלך. המתגים החכמים הפופולריים ביותר גם מציעים שליטה קולית, מה שיכול לעזור לך לבצע אוטומציה של התהליך ממרחק. ניתן גם לשלוט בהם מרחוק. חלקם אפילו מגיעים עם רכבים מגנטיים, דבר המקל על ההתקנה. אבל רוב מתגי האור בבית חכמים דורשים יחידה בקיר. אתה צריך חשמלאי שיכול להתמודד עם כל החיווט.