אפריל 26, 2024
ריצוף לגינה

מדריך לבחירת אבן ריצוף לגן

עליך לשקול את הסגנון והצבע של ביתך כאשר אתה בוחר אבן סלולה לגינה שלך. אתה צריך להתאים את האבן לסגנון של הגן שלך, לא משנה אם אתה מתכנן על שביל הגישה או במרפסת. אבנים טבעיות יהיו קצוות מעוגלים מחשיפה למים וחיכוך, בעוד אבנים מעשה ידי אדם עשויות להיות באותו מראה. מכיוון שהם אחידים במרקם ובגודל, קל יותר לעבוד עליהם. ישנם סוגים רבים של אבני ריצוף, לכן חשוב לבחור את האבן הטובה ביותר לצרכיך.

אבן חול היא אבן הריצוף הפופולרית ביותר משום שהיא קלה לעבודה עם וחזקה מספיק כדי לעמוד בריצוף. הוא מגיע בצבעים רבים ולעיתים נדירות נמצא בתבניות מנוגדות. חצץ, לעומת זאת, הוא קל להתקנה, אבל יש לו פחות יציבות מתחת לרגל. חצץ נוטה יותר לעשבים שוטים. מדריך טוב לבחירת אבן ריצוף לגינה יכול לעזור לך לקבל החלטה.

כאשר בוחרים אבן ריצוף לגינה שלך, חשוב לשקול את סוג האבן שאתה רוצה. אבני חול ניתן למצוא בצבעים רבים וגימורים והם בחירה פופולרית. בגלל רבגוניות שלהם, הם יכולים להיות די יקרים, כך לוודא שאתה קונה סביב כדי לקבל את המחיר הטוב ביותר. וזכרו שחומר ריצוף עמיד יחזיק מעמד זמן רב.

השיקולים העיקריים לבחירת ריצוף לגינה:

בהתאם לתקציב ולסגנון שלך, הבחירה הנכונה לגינה שלך היא גורם חשוב. יש כל כך הרבה אפשרויות שונות לריצוף אבנים שלא תהיה לך בעיה למצוא אחת שמתאימה לצרכים שלך ולהעדפות שלך. הקפד לקרוא מאמר זה שיעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה. ‏ הם יעזרו לך לקבל את ההחלטה הנכונה. ודא שאתה בוחר צבע שמתאים לעיצוב שלך.

יש הרבה אבני ריצוף לבחור מהן, ויכול להיות קשה למצוא את האבן המתאימה לך. אתה חייב לשקול כמה תנועה הגן שלך יקבל. השתמש בחומר ריצוף עמיד בעת ריצוף הגינה שלך. גרניט הוא טוב יותר לאזורי תנועה כבדים מאשר אבן חול והוא רב תכליתי יותר.

ריצוף אבנים צריכה להימשך שנים רבות. זה צריך להיות עמיד מספיק כדי לעמוד בתנאי מזג האוויר הקשים של הגינה שלך. אם אתה מתכנן להשתמש בריצוף שלך בחוץ, להבטיח שהוא חזק מספיק כדי לעמוד בחורפים הקרים והגשומים. ברגע שעשית את הבחירה שלך, אתה תהיה שמח שבחרת חומר גדול.

תחשוב על הסגנון של הבית שלך והגינון שלך בעת בחירת צבע. בתים אלה הם לעתים קרובות לבוש עם זכוכית. אפור חיוור ושחור הם האפשרויות הפופולריות ביותר לחיצוניות שלהם. אתה יכול גם לבחור ערכת צבעים אחרת לגינה שלך. אם ביתך הוא בעיקר עכשווי, אולי תעדיף אבן שיש לה תחושה מודרנית. האופי של הרכוש שלך יכול להיות מודגש על ידי שילוב אבנים סלולות.

אבן חול היא בחירה פופולרית לגינה שלך. אבן חול היא עמידה, רב גונית, וקל לעבוד איתה. זה מגיע בהרבה גדלים וצורות. אבן חול זולה יותר מגרניט וניתן לחתוך אותה לכל גודל שתצטרך. ניתן לחתוך אבן חול לתבניות וצבעים ייחודיים, שלא כמו גרניט.

הייה מודע למשקלו בבחירת חומר ריצוף לגינה שלך. יהיה קשה יותר לאנשים ללכת על אבן כבדה, לכן עדיף לבחור אבן קלה שקל לתחזק. עבור גינה, אבן קלה יותר היא טובה יותר. גרניט בצבע בהיר, למשל, יכול להיות עמיד מאוד. עם זאת, לוח בצבע כהה אינו כזה.