מרץ 28, 2024

מה כדאי לדעת לפני קניית שולחן אוכל?

אפשר למצוא שולחנות אוכל מעוצבים להפליא במחירים סבירים. כמה שולחנות מיובאים ממדינות אחרות, אך רבים מהם אינם מיוצרים בארצות ־ הברית. ניתן לרכוש אותם עם מקומות ישיבה מחוברים או שולחנות צדדיים גדולים מדי. אתה יכול גם לבחור ממגוון של גימורים, מ חלקלק עד מצוקה. בחר את הנכון כדי להתאים את האסתטיקה של הבית שלך וסגנון החיים שלך. אבל תיזהר כשאתה קונה את השולחן החדש שלך. המחירים של שולחנות אלה יכולים להשתנות מאוד.

אפשר גם לבחור שולחן עם חולצה מזכוכית כדי להקל על החדר. זה גם יגן על העץ שמתחת ויקל על הניקוי. בנוסף להיותך עמיד יותר, קל יותר לנקות זכוכית מאשר עץ, כך שאתה יכול להרגיע את דעתך. אפשרות פופולרית נוספת היא שולחן עם ראש אבן, שהוא נצחי ויש לו תחושה קלאסית. שולחנות אוכל מאבן עשויים בדרך כלל באמצעות פריסות מכוונות של אבנים, היוצרות דפוסי פסיפס. עם זאת, הם דורשים יותר טיפול מעץ ויכולים להיות מוכתמים או נשברים.

אם אתה על תקציב הדוק, אתה יכול לשקול רכישת שולחן אוכל משומש. שוק מקוון הוא מקום נהדר לחפש בו. גם בחנויות עתיקות ובציר יש שולחנות למכירה. אף ־ על ־ פי ששולחנות משומשים מצויים לעתים קרובות במצב טוב, קרוב לוודאי שהם יזדקקו לעבודות תיקון כדי לסדר אותם. יתרה מזו, מצבם ישתקף במחירם. אבל למרות שולחן אוכל משומש אולי צריך כמה תיקונים, זה עדיין יהיה הרבה יותר זול מאשר אחד חדש.

לפני שאתה קונה שולחן אוכל, אתה צריך לשקול את גודל חדר האוכל שלך. ודא שיש מספיק מקום להסתובב סביב השולחן מבלי למעוד על זה. בנוסף, עליך לשקול את גודלם של רהיטים אחרים בחדר. השולחן שלך צריך להיכנס לחדר היטב. זכור שאתה צריך לפחות שלושה מטרים של סיווג בין השולחן וכל רהיטים אחרים בחדר. כדאי שתשקול גם אם ברצונך להוסיף רהיטים נוספים בחלל.

הגודל והחומר של שולחן האוכל שלך גם יקבע את המחיר. שולחנות עץ עדיפים על שולחנות מורכבים, הכוללים דיקט, MDF ומוצקי עץ. למרות שMDF יכול להיות יציב לזמן קצר, שולחנות העץ יימשכו שנים רבות. אם אתה נמצא על תקציב, לחלק את הקריטריונים לחייבים-abes ו-נחמד ל-abves. אם רוב הקריטריונים האלה ייענו, תוכל לעשות בחירה מושכלת.

אם אתם מחפשים שולחן מתכלה, אתם יכולים להסתכל לתוך קניית אחד עם עלה מאריך באמצע. אלה הם נוחים כי אתה יכול להוריד את העלים כאשר אתה לא צריך אותם, ולאחסן אותם בארון, מאחורי מזנון, או בתוך השולחן. אם בחדר האוכל שלך אין הרבה מקום, אולי תרצה לקנות שולחן עגול. שולחן עגול הוא נהדר לשבת עד שישה אנשים, בעוד שולחן מרובע עובד היטב בחללים קטנים יותר.

כאשר קונים שולחן חדש, לזכור למדוד את החדר. אתה צריך להשאיר לפחות 45 סנטימטרים בין השולחן לקיר כדי לאפשר מספיק מקום לאנשים להיכנס ולצאת מהמושבים שלהם בנוחות. אתה צריך גם להבין כמה אנשים אתה רוצה להתאים סביב השולחן שלך. זכור שכל אדם צריך לפחות שני מטרים של מקום לשבת ולאכול. ניתן גם למצוא שולחנות עם הכנסת עלים כדי להכיל קבוצות גדולות יותר. השולחן שאתה בוחר צריך להיות בגודל המושלם עבור חדר האוכל שלך ואת הסגנון של הבית שלך.

בחר צורה המתאימה לאזור האוכל שלך. שולחנות עגולים עובדים היטב בחדרים קטנים עם אזורי אוכל מרובעים, והם סימטריים. אולם אם יש לך בני משפחה רבים או שאתה מבדר לעתים קרובות, שולחן מרובע אינו מעשי. שולחנות עגולים הם גם הרבה יותר נוח לנוע ונוטים להכיל יותר אנשים. אבל זכרו שהם גם גדולים ויכולים להיות מסורבלים כדי לנוע. והם תופסים הרבה מקום.

גם גובה השולחן שלך חשוב. שולחן האוכל הרגיל הוא בסביבות 30 סנטימטרים. אתה רוצה להבטיח כי הסועדים שלך יכולים בנוחות להתאים את הברכיים שלהם מתחתיו מבלי למתוח את צווארם. כדאי גם לשקול את עומק הסינר של השולחן, שהוא לוח עץ בין השולחן לרגליים. הסינרים משתנים בעובי, מחצי עד שלושה סנטימטרים. בנוסף לגובה, עליך לשקול אם לשולחן שלך יש מגירות או לא.