אפריל 20, 2024

עיצוב גינה אורבנית

אם אתם חושבים על הקמת גן עירוני, יש כמה יתרונות לשקול. לא רק שאתה יכול להציל את כדור הארץ, אבל אתה גם יכול לעזור להימנע מסוג מסוים של ייצור מזון. אפשרות לגיטימית אחת היא לגדל תרנגולות. לא רק שזו דרך ידידותית לסביבה לגדל ביצים משלך, זה גם ייתן לך שקט נפשי כי אתה לא תומך באכזריות של חיות אחרות. להלן כמה יתרונות של חקלאות עירונית שעליך לשקול.

רוב הגנים העירוניים משתמשים במכלים ויש להם שטח מוגבל לניקוז. ודא שיש לך מספיק מקום כדי להוסיף חורי ניקוז. שתילת צמחים באדמה עמוסה במים תהרוג את היבולים שלך. כמו כן, להוסיף חורים באדמה כך שיש לך מקום להסתובב בגן העירוני שלך. אם אתה שותל במקום שטוף שמש ומרומם, אתה יכול להשתמש בחלל עולה במקום למטה. זכור, לא כל זרע הוא בר קיימא! לא משנה מה אתה בוחר, ודא שאתה חושב על מה שאתה רוצה לגדול ואיך אתה יכול להשיג את זה.

גינון בסביבה עירונית הוא אפשרות להרבה אנשים. בנוסף לירקות, ניתן לגדל דגים, תרנגולות ואפילו עשבי תיבול. אפשר להקים גנים עירוניים במרפסות, במרפסות האחוריות, בגגות ואפילו בצדי הבניינים. לא משנה היכן אתה גר, גינון עירוני יספק יתרונות רבים לך ולמשפחתך. ואם אין לכם מקום בכלל, גינון עירוני הוא דרך נהדרת להתניע תחביב חדש.

אחד היתרונות החשובים ביותר של גינון עירוני הוא העובדה שהוא ייצור מזון טרי וטבעי, הדורש פחות מים מחקלאות מסורתית. לרבים מאיתנו אין זמן לגדל ירקות במרפסות או באדמה. ואם יש לך אגודל ירוק, אתה יכול לגדל את האוכל שלך במכלים. אפשר אפילו לגדל פירות וירקות בסירים. חלק מתושבי העיר נוטים לגדל מזון בסירים או במכלים.

יתרון נוסף של גינון עירוני הוא שיש לו יתרונות משמעותיים על הסביבה. על ידי גידול האוכל שלך, אתה תהיה הפחתת כמות המזון שנשלח אלפי קילומטרים. זה אומר שתפחיתו את כמות המזון שצריך להעביר ובכך להוריד את הזיהום הכללי של הערים. ועל ידי הגדלת כמות הירקות בעיר שלך, תוכל גם להילחם בזיהום אוויר, לעזור להילחם בריצת מים, ולהילחם ”ג 'ונגל הבטון”.

פרטים נוספים: https://www.yarok365.co.il/