אפריל 25, 2024

ציפוי ננו למקלחון

ציפוי ננו למקלחת יכול לשפר את ההיגיינה של חדר האמבטיה שלך ולמנוע לימסקייל ולכלוך לדבוק. בדרך כלל, משטחי הקרמיקה בשירותים אטומים בלכה. עם זאת, הנקבוביות הגדולות בקרמיקה משמשות כדריסת רגל לשאריות סבון וללחות. אחרי כמה ימים, אתה יכול להתחיל להבחין מרבצים מכוערים על המשטחים. ציפוי ננו למקלחת יסגור מכתשים אלה ולשמור האזור התברואתי שלך נראה נקי כמו חדש.

ציפוי ננו למקלחת הוא פרויקט קל. אתה יכול להחיל את הציפוי על כל כוס מקלחת קיימת או להתקין אחד חדש בעצמך. ציפויי ננו הם עמידים וקלים ליישום. התקנתם בשירותים אינה קשה ורוב האנשים מתקשים להתקין אותם. ההשפעה של ציפויי ננו נמשכת עד 3 שנים. זה ידעך אחרי 3 שנים, אבל היתרונות של ציפוי ננו למקלחת שווים את המאמץ.

ציפוי ננו הוא נוזל שקוף המונע מעפר ומרכיבים מומסים אחרים לחדור למשטח זכוכית המקלחת. חלקיקים אלה בסופו של דבר יזרמו במורד הניקוז במקום. מכיוון שהציפוי אינו סופג מים, פירוש הדבר הוא שמרבצי סבון וסיד לא יישארו על פני השטח. זה אומר שהם לא יישארו על הזכוכית לאורך זמן, כך שאתה יכול ליהנות חדר האמבטיה שלך בלי לדאוג לגבי עובש.

לאחר יישום, הציפוי יימשך בין שמונה לשנים עשר חודשים, תלוי באיכות המים ובכימיקלים המשמשים לניקוי פני השטח. ניתן גם ליישם אותו מחדש בכל פעם שרוצים לרענן את פני השטח. התהליך פשוט ודורש רק שימוש בבד רך כדי ליישם את הציפוי. בנוסף לעמידותו, הציפוי קל לשימוש. לאחר היישום, אתה יכול פשוט לנגב אותו על פני השטח עם בד רטוב.

בנוסף ל-NanoSlic Shower & Bath, הציפוי יכול להפחית את הזמן הדרוש לניקוי. הציפוי גם עוזר להפחית את עלויות הניקיון, מה שיכול להסתכם עם הזמן. בנוסף לכך, הננו ־ מיקוד יכול לחסוך לך זמן וכסף כי לא תצטרך יותר לשפשף את דלת מקלחת הזכוכית שלך כל יום! ‏ אתה תבלה פחות זמן בניקיון ויותר זמן בהרגעה, וננו-מיקוד יעזור לך להימנע מהטרדה הזאת.

בזמן שאתה שוקל להתקין את ציפוי הננו למקלחת, זכור שהכוס נקבובית באופן טבעי. הציפוי ההידרופובי מונע ממים לחדור לנקבוביות הזכוכית, מה שיגרום פחות לכלוך וגידול חיידקים. הציפוי גם אומר פחות ניקוי תדיר, כלומר פחות כימיקלים נשטפים לביוב, וכתוצאה מכך סביבה בריאה יותר לנתיבי מים. אם אתה מחליט ליישם את זה בעצמך, לוודא שאתה עושה את זה נכון, ולציית לכל ההוראות.

בהתחשב בציפוי זכוכית במקלחת, ייתכן שאתה תוהה מה לעשות אם קשה לנקות מים. ציפוי זכוכית במקלחת עשוי להיות שווה את העלות הנוספת, אך הוא יחזיק מעמד זמן רב יותר מדלת מקלחת רגילה ובכך יקטין את זמן הניקיון. עם זאת, יש אנשים שחשים שהציפוי יקר מדי ולא שווה את הכסף. במקרה הזה, אתה צריך לשקול את כל היתרונות והחסרונות של ציפוי זכוכית מקלחת לפני שאתה בוחר בו.

דרך אחת להשתמש בננו-מיקוד לכוס המקלחת היא להוסיף סרט למראה בחדר האמבטיה שלך. הסרטים האלה ימנעו ממים לחדור למראה בחדר האמבטיה שלך. ננוקואטינג יכול לגרום למשטחים אלה להיות עמידים להשפעות המזיקות של אור השמש והמלח. בנוסף, הם יכולים להפחית את השפעתם של מרבצי מינרלים על זכוכית. בנוסף, לסרטים אלה השפעה איטומית, מה שהופך אותם לפחות רגישים לנזק ממים.

ברגע שאתה מותקן ציפוי ננו למקלחון, הצעד הבא הוא ניקוי מראה חדר האמבטיה שלך. זה חיוני לנקות את פני השטח לפני הפעלת ציפוי. עם זאת, אל תשתמש בחומרי ניקוי קשים או באבקות שחוקות. ניתן להשתמש בתמיסה מתונה של חומץ לבן מדולל כדי להסיר לכלוך עקשן ומרבצים. לאחר מכן, נגב את פני השטח עם בד מיקרו סיבים. אז, אתה יכול להשתמש מנקה.