אפריל 19, 2024
קירוי פרגולות

ריפוי קירוי פרגולות

התקנת קירוי פרגולה יכולה להיות קשה. זה ידרוש קידוח כמה חורים והדבקת חתיכות רבות של חומר יחד. בנוסף, זה יכול לקחת הרבה זמן. מתי להתקין קירוי לפרגולה? הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל. כמו כן, תן דעתך לסגנון הפרגולה הרצוי לך ולחומר הקירוי המתאים ביותר לסגנונו. אם יש לך עיצוב פרגולה קלאסי, אתה יכול לדלג על התקנת הקירוי ולהשתמש בעמדות.

מה זה קירוי בשביל פרגולה?

עבור קירוי פרגולה, יש אפשרויות רבות. אלה כוללים מתכת, פיברגלס, פלסטיק ובד. למרות שיש כמה גדלים סטנדרטיים של פרגולות, חשוב לשים לב שכל מבנה הוא ייחודי, ולכן יש לבחור את חומר הקירוי הנכון. קירוי מתכת הם בדרך כלל הבחירה הטובה ביותר, שכן הם עמידים, קלים, וניתן לחתוך אותם לכל גודל רצוי. ניתן גם לסיים אותם במגוון, כולל ציפוי אבקה באיכות גבוהה.

עליך לשקול כיצד אתה מתכוון להשתמש בקירוי הפרגולה ובאקלים שבו אתה חי בעת בחירת קירוי. ישנם קירוי פוליקרבונט רבים המאפשרים לאור טבעי לעבור בעודם מגנים מפני היסודות. פרגולה עשויה גם מעץ או רעפים. שני החומרים האלה מושכים ויש להם יתרונות רבים. בנוסף לעמידות, עץ ורעפים הם ערכי מכירה מחדש גדולים.

קירוי פרגולה יכול גם להיות עשוי מבד מתיחת מתח. אפשרות זו מספקת הגנה מפני השמש והגשם, אך יש לה גם מגבלות. בד יהיה למתוח לאורך זמן, הצטברות לכלוך וכיס מים. בד יכול להיות גם יקר, עם מחירים הנעים בין 4 $ ל -5 $ למ "ר. בד ניתן להתקין בקלות מעל ערכות פרגולה שיש להן קורות קירוי מקושתות.

מתי צריך לשים קירוי על פרגולה?

קירוי פרגולה יספק הגנה מצוינת מפני היסודות, לא משנה אם יש לך פרגולה פשוטה מעץ או משוכללת. ישנן אפשרויות רבות עבור קירוי פרגולה. אלה כוללים לוחות בד, לוחות קבועים או עורות, עיצובים רועשים וחופות. קירוי פרגולה הוא פרויקט קל שאתה יכול לעשות בעצמך.

לפני שאתה מתקין קירוי פרגולה, חשוב לבחור את סוג החומר הנכון. ישנם כמה סוגים שונים של חומרי קירוי זמינים, בהתאם לתקציב שלך, אקלים, תקנות תכנון מקומיות, ואסתטיקה רצויה. פלסטיק מקוטע הוא אפשרות נפוצה. הוא יכול להיות מחובר ישירות על הקורות ויוצר קירוי עמיד למים ומושך. אפשרות נוספת היא להשתמש בקירוי פלסטיק צלול, שהוא קל משקל וחוסם את אור השמש תוך יצירת עיצוב נטוי העובר מים הרחק מן הפרגולה.

בעוד התקנת קירוי פרגולה יכולה להתבצע תוך מספר דקות, אין זה קשה. זה ידרוש קצת מאמץ וזמן. לפני שאתם מתחילים, ודאו שיש לכם גם קורות אופקיות וגם אנכיות. אחר כך, תוציא את החומר ותאבטח אותו במסמרים. אם זה קירוי רך, אתה יכול להשאיר אותו כמו-הוא או לתקן אותו עם מסמרים. אם אתה רוצה קירוי מוצקים, עם זאת, תצטרך קידוח חורים וחיבור הלוחות.

איך לבחור קירוי פרגולות

יש הרבה אפשרויות לגידול קירוי פרגולות. באפשרותך לבחור קירוי קבוע, או קירוי שניתן להסיר ולהחליפו בקלות בחומר אחר. אם אתה בוחר באפשרות הקודמת, אתה יכול פשוט להשתמש בלוחות בד. אולם, קירוי פנל מוצק דורש ממך לקדוח חורים בלוחות ולחבר ביניהם. לא משנה איזה סוג של קירוי תבחר, תצטרך לשקול את תהליך ההתקנה וכמה זמן זה ייקח לך.

למרות שמתכת, פלסטיק ופיברגלס הם הבחירות הפופולריות לגידול פרגולות, הם אינם החזקים או העמידים ביותר. באזורים שנחשפו ליסודות, עץ ויניל הם פחות עמידים ויכולים להירקב. מכיוון שהוא קל וחזק, מתכת היא בחירה מצוינת לקירוי פרגולות. ניתן לשלוט בו גם באמצעות מנועים אוטומטיים. ניתן ליישם ציפוי אבקה באיכות גבוהה כדי להגן על קירוי מתכת. זה יבטיח שפרגולה שלך תחזיק מעמד שנים רבות.

סוג הקירוי שתבחר לכסות את הפרגולה שלך ישפיע על השימוש בו. אתה יכול לכסות את הקורות באמצעות גפנים או צמחי טיפוס כדי לספק צל וירוק. גיליון קירוי שטוח יכול לשמש גם כקירוי המשתלב בגינת קירוי או בלוחות סולאריים. אתה צריך לבחור חומר קירוי שמתאים לתקציב שלך ועונה על הצרכים שלך. שאל את בונה הפרגולה שלך אם אתה לא בטוח.