אפריל 27, 2024
מכולות

תהליך בניית בתי מכולות

תוכנית מוצקה היא הצעד הראשון בבניית בית מכולות. צריכים להיות לך מדידות מדויקות וייעוץ למהנדסים. אתה גם צריך להתכונן נפשית לפרויקט. יש להפוך את התוכניות שלך לשרטוטים מקצועיים, שיעזרו לבונים מקצועיים. Google Sketchup היא אפשרות נוספת לחסוך כסף בשלב העיצוב. למשימה זו, עם זאת, תצטרך לשכור בונה מקצועי. כל התהליך מורכב.

הכנת השטח לבנייה היא הצעד הראשון. הכנת היסודות וסיפוק השירותים חיוניים. ברגע שהקרן מוכנה, אתה יכול למקם את תיבות המשלוח על זה. המכולות כבדות וניתן לערום אותן לגובה של 2 מטר. תצטרך לחבר את המכולות הגדולות יחד בפינות כדי לבנות בית. הבא בתור, הכן את היסודות. לאחר לוח הבטון נקבע, אתה יכול להוסיף לוחות פלדה ליסודות. אתה יכול לרתך את לוחות הפלדה האלה למכולות כדי להחזיק אותם במקום.

ברגע שבחרת את האתר, אתה צריך להכין אותו. הדבר כולל הכנת היסודות להחזקת המכולה. זה יכול להיות מאתגר. תצטרך להכין את היסודות ולהתקין את הצנרת, אספקת החשמל והבידוד. תצטרך לעשות הרבה תכנון והשגת היתרים לפני שתוכל להתחיל לבנות. ייתכן שתצטרך גם לקבל היתרים ובדיקות. למידע נוסף, צור קשר עם קצין התכנון המקומי שלך.

אחרי שבחרת את האתר שלך, הגיע הזמן להכין את היסודות. זה כולל חפירת קרקעות, מתן שירותים, והבטחת היסודות שלך. הבסיס הוא החלק החשוב ביותר בבניין. סוג היסודות שתבחרו יהיה תלוי באקלים, בעיצוב הכללי ובשוק המקומי. לאחר היסודות מוכנים, לוחות פלדה יוצבו ביסודות הבטון. אלה יתקנו את המכולות במקומם. תצטרך לוחית פלדה אם תחליט להשתמש בקרן.

תצטרך להכין את האתר למכולה הביתה. זה יכלול עבודות אדמה, הנחת בטון, ואספקת שירותים. קרן תידרש גם למכולה. הבסיס חיוני משום שבניין יכול להיות חזק כמו הבסיס שלו. אתה צריך להבטיח שיש לך מספיק מקום כדי לאחסן את המכולות. אחרי שתפנה את האתר, אתה יכול להחליט על העיצוב. אם תבחר לעשות זאת, תזדקק לעיצוב פטנט.

מה חשוב לזכור כאשר בונים מכולה?

זה לא משנה אם אתה שוכר קבלן לבנות, אבל אתה חייב להכין את השטח לבנייה. אתה צריך להכין את האתר עבור תשלומים ולבחור מיקום מתאים לבנייה. זכור כי בניין הוא רק טוב כמו היסודות שלו. כאשר אתה מתכנן את היסודות שלך, קח בחשבון את האדמה, האקלים, עיצוב השוק וגורמים אחרים העשויים להשפיע על האתר שלך. אז תתחיל להכין את האתר ואת החומרים שתצטרך.

השלב האחרון בתהליך בניית המכולה הוא להכין את האתר ולהכינו לבנייה. כדי להרים את המכולות, תצטרך מנוף או ציוד גדול. לאחר שהכנת את האתר, הכן את היסודות למבנה החדש שלך. הבא, לצרף את המכולה לקרן. הבסיס צריך להיות חזק מספיק ובטוח מספיק כדי שיוכל לתמוך במבנה כולו.

בסיס נחוץ כדי לבנות מכולה. המכולות עצמן חסונות וממושכות, אבל צריך לבודד אותן. הקרן תשלוט בטמפרטורה בתוך הבית. זה ירגיש כמו מקרר בחורף וסאונה בקיץ ללא בידוד הולם. זה יעביר את עלויות החימום והקירור שלך דרך הגג. הוספת בידוד תעלה לך בין 0.50 ל-2 דולר למ "ר.

מכולות הן חזקות וניתן להרים בקלות למקום. הם צריכים להיות מאובטחים היטב ביסודות. אתה יכול לשים חלונות ודלתות לתוך החורים. כדי למנוע מהם להתפרק, אתה צריך למסגר כל פתחים עם פלדה. תצטרך לסיים את הבנייה על ידי זיגוג המכולות. זה ייתן לבית הופעה מוגמרת. אתה יכול להתקין קירות זכוכית כדי שזה יהיה יותר מושך. יש יתרונות רבים לבניית בית מכולות.