יולי 27, 2024
ציפוי דלתות

מה שאתה צריך לדעת על ציפוי הדלת

אם אתה שוקל לקבל ציפוי הדלת עבור הבית שלך, אתה צריך לדעת מה זה ולמה אתה צריך להשתמש בו. נעבור גם על כמה מהיתרונות של ציפוי מסוג זה, ונדון כיצד לבחור את המתאים לביתכם. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד! הדבר הראשון שיש לדעת הוא כי ישנם סוגים רבים של ציפוי הדלת. מאמר זה ידון בכמה מהסוגים הנפוצים ביותר ויעזור לך לקבוע איזה מהם יעבוד הכי טוב עבור הבית שלך.

מהו ציפוי הדלת?

ישנם סוגים רבים של ציפוי הדלת זמין. ציפוי אבקה, למשל, הוא גימור עמיד וגמיש במיוחד. סוג זה של ציפוי מוחל בצורת אבקה יבשה ואופים כדי ליצור שכבה עבה, אפילו. שלא כמו צבע נוזלי, שעלול להתקלף לאחר מספר ימים, ציפוי אבקה יכול לעמוד ביישומי מחזור גבוהים. זה זמין כמעט בכל צבע שאתה יכול לדמיין. ניתן ליישם אותו על דלתות פלדה מתגלגלות מבלי לפגוע בפלדה.

מגוון גימורי לוחות דקורטיביים זמינים לדלתות. סוגי הגימור הדקורטיבי שתבחרו תלויים באסתטיקה ובעמידות הדלת. בעוד לרבד הסרט ויניל ויניל הם זולים יותר, דלתות עם פורניר תימשך זמן רב יותר. פורנירים טבעיים הם היקרים ביותר אך ישמרו על האנרגיה התוססת והיופי של העץ. הם גם נראים כמו מוצרי עץ מלא. הם יכולים להיות מיושמים על דלתות כי הם יקרים יותר. הם גם עמידים יותר מסרט למינציה ופוליוויניל כלוריד.

לפני צביעת הדלת שלך, עליך להכין אותה ליישום צבע. ראשית, חול אותו קלות. שיוף מבטיח שהצבע יידבק למשטח. לאחר מכן, השתמש במכחול למריחת הפריימר. פריימר נוטה למרוח מכיוון שהוא בעל גוף דק. זה עשוי לדרוש מעיל שני. אתה יכול גם להשתמש באלכוהול משפשף לבדיקת הצבע. אם זה יורד עם אלכוהול משפשף, סביר להניח שגם צבע הלטקס יירד.

למה להשתמש ציפוי הדלת?

אחת הדרכים הטובות ביותר כדי לשפר את המראה של דלתות פלדה היא על ידי החלת ציפוי הדלת. תהליך זה דומה מעט לשעווה במכונית שלך – הוא מספק שכבת הגנה נוספת לדלת, כמו גם הגנה על המתכת שמתחת. התהליך כולל ניקוי הדלת במטלית רכה ושעווה. השעווה המשמשת חייבת להיות בעלת חוסמי אולטרה סגול, שכן שעווה מורכבת עלולה לפגוע בציפוי האבקה. חשוב גם להשתמש בחומרי הניקוי הנכונים.

ניקוי קבוע של הדלת שלך חיוני לשמירה על מראה הציפוי. השתמש תמיד במטלית רכה או במברשת לניקוי הדלת שלך. אל תשתמש במברשת קרצוף שוחקת, מכיוון שהיא עלולה לפגוע בציפוי האבקה. הימנע משימוש במברשת תיל, שעלולה לחפור במשטח ולגרום לשריטות. אתה יכול גם להשתמש במגבת רכה אם יש לך משטח קשה. כדאי גם להימנע משימוש במגבות שוחקות, מכיוון שאלו עלולים לגרד את ציפוי האבקה.

כשמדובר במריחת הצבע, השתמש במברשת ללא כיוון. מברשת אבנט היא הבחירה הטובה ביותר עבור פינות ואזורים שטוחים של הדלת. מריחת שתי שכבות צבע תגרום לדלת להיראות חלקה יותר ולהחזיק מעמד זמן רב יותר. כדאי גם להקפיד להשתמש באמייל איכותי כדי לקבל גימור טוב יותר. אם אתה מתכוון לקנות צבע באיכות גבוהה, הקפד לבדוק את תיאור המוצר.